sagan om konungens årsinkomst

efter mycket och långt tvekande bestämdes det just att nej, det blir inte utgång ikväll. för mycket saker blev för krångliga då. till exempel att erika måste ha skjuts till frissan till kl 10 imorgon.

det blir många fler fester.

idag har vi alltså gått i kyrkan och sen käkat middag ute i kumla. emilia är konfirmerad. som vanligt skitlite bilder. som vanligt såg jag ut som skit på alla jag var med på.

imorogn blir det förhoppningsvis häng med sara, sminkning av erika som ska på bal med sin axel och en allmänt skön dag.

på måndag är det jobb, men jag försöker verkligen att inte tänka på det.

den dagen den sorgen.

undrar om jag någonsin kommer gilla arbetslivet.


adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0