the last post on the bugle

jag läste just P&Ls line up. igen. sitter nu med cravings och bara måste dit! att jag inte har några direkt festivalsugna vänner gör mig ledsen. ett gäng på dryga fem pers och ett par tält hade ju blivit perfektion, men jag får dåligt gensvar. åååååå!!

jag har som princip att aldrig skriva smileys på bloggen. detta moment kräver dock en:  :<  !

ah well. köper nog iaf en biljett any day now. jag kommer aldrig förlåta mig själv om jag låter bli.

2009 var bästa året. no doubt. julia, sanna, sara, madde, jag. mötley crüe, håkan, laakso.. fan, minns typ inte ens fler. ett tecken på att det var grymt! mindre grymt är att alla mina bilder från den festivalen försvunnit ut i cyberspace.

nu ska jag fålla ett par shorts.

kewl.


adjö






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0