eat love pray

sitter på jobbet och kryper snart ur mitt eget skinn av uttråkning. hade en tur mellan 10 och halv 12 och sedan dess har jag nött stolsdynor.



det där var så långt jag hann innan nånting faktiskt hände på jobbet. eller ja, ett museiföremål flyttades från väsby kungsgård till oss. big news.

nåt jag däremot hann med under dagen var att skada mig. inte ens på en pensionärstur håller jag min hud hel:



kände liksom hur det blev klibbigt i vanten. uäh.

har nu efter att jag kommit hem dessutom slagit upp såret igen när jag slog erika på sitt jeansbeklädda ben. ont.

imorgon blir en soft dag. mest bara att sitta av tiden mellan halv tolv och halv sex. segt som fan, men ändå rätt okej. fredag ledig innan hela helgen blir slit. sen ledig måndag tisdag innan resten av nästa vecka, inklusive helg, blir jobb. det här med att försöka ta mig en liten sommarlovsmånad gick ju...bra.

ehm.

haha



adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0