vad är väl en bal på slottet









världens bästa och finaste syster är i detta nu på studentbalen med sin axel. lätt det snyggaste paret där!

hela dagen har det fixats, sminkats, putsats och tagits kort. de bästa korten vilar dock i familjen yllners kamera, så de får vi vänta på några dagar.


i övrigt inte mycket från mig idag. jobb imorgon med sophie. känns tungt med min magkatarr som plågat mig nu i dagarna två, men det ska gå. det måste gå!

nu blir det en lugn och skön söndagkväll i väntan på att erika kommer hem så jag får alla detaljer!


adjö

Kommentarer
Postat av: Karin

Finast!

2011-05-29 @ 21:19:36
Postat av: den farliga

så fina!

2011-05-29 @ 22:14:03
URL: http://amaliadenfarliga.blogg.se/
Postat av: josse

håller med föregående talare, helt klart den snyggaste klänningen också, mhm!

2011-05-30 @ 12:02:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0