violator

Idag var en bra dag på jobbet. först kom minéa och hängde lite. vi plockade ihop lite kläder inför lördag och hann snacka lite skit. senare kommer en postlastbil utanför fönstret varpå jag bli skitglad och flyger ut på trappen. där kommer emil som ska lämna en 250kilos pall med broschyrer. han undrade om det var medeltidsvecka eller vad det var frågan om (syftandes på mina kläder). inte alla vet vilka smickrade och figurnära uniformer vi har vi som jobbar och sliter vid gruvan. haha.

imorgon är jag sjukt ledig, vilket ska bli sjukt skönt! ska vara hemma och kramas med hunden och slåss med mamma hela dagen. tvätta mina fina jobbkläder ska jag göra också, för det har bestämt glömts bort och inte gjorts sedan.. juli faktiskt.

blä

imorogn ska erika på konsultaion med frissan inför balen.

kul för henne


adjöken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0