making me glorious

en tjej på tv sa just att hon gillade "kralliga killar". hahah usch! jag kan för allt i världen inte förstå det! kanske är jag bara lite trångsynt, men nej, jag kan bara inte förstå.


idag har varit en bra dag. jag har klarat ett nytt postdistrikt nästan helt själv, fått hem de nya festskorna som egentligen inte är riktigt min stil, men jag blir 1.82,5 i de och vad gör man inte för att få vara lite lång ibland. ska snart laga lite mat och sen iväg på bio med erika.

imorgon är det fredag. jag älskar fredagar.

vill inte tänka på måndag, så jag låter bli, iaf tills söndag kväll.


samma tjej på tv (hon är 19) säger nu att om killen hon ska på dejt med inte är perfekt så får det va, för hon orkar inte leta längre. asså va? jag är 21 och har sannerligen inte hittat ens det minsta lilla pytterätt! är jag dömd till att föralltid leva ensam? käft bruden, på riktigt!


äääh. matlagning vare här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0