on stranger tides

förkylning på ingång. älskar det här förstadiet, när man känner sig varm i ögonen. är i det nu. fryser lite gör jag också. behöver en dusch tror jag. den får vänta tills jag är hemma dock, även fast jag skäms ihjäl att behöva gå på ica med flottigt hår. uh.

axel kommer och frågar hur man ska koka makaronerna.... dear lord. har även lagat hans favoritstrumpor, som han fått hål på. omg. I'm like a mother. eller nej. en mormor!

jeez.


har bestämt vad jag ska ha på mig ikväll iaf. det blir ganska casual. lågskor blir det nog också. jag blir som vanligt dvärgen i sällskapet. vilka som ingår i sällskapet är ännu oklart, men det ordnar sig. oda och jag än så länge, och jag är nöjd med det.


aja. nu spårar axel ur i köket. Big j to the rescue.

suck


adjö



Kommentarer
Postat av: Minea

Kom till mig om ni vill! :)

2011-11-26 @ 19:31:06
URL: http://mineaminea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0