Please don't slow me down if I'm going too fast

mår som jag förtjänar efter en underbar helg.

vad knäppt det känns att använda ordet "underbar", men jag tror att det beskriver det ganska bra.

många människor, nya människor, mycket skratt. var längesen jag skrattade så mycket.



den här helgen ska jag stänga in i en liten glasburk och öppna när livet känns tungt.


kommer sova gott inatt. imorgon väntar lite bilbesiktning, hundvaktning och annat skoj. det känns typ som att jag borde höra av mig till jobbet och säga att jag är strandad och inte kan jobba om det är så att de skulle behöva mig, men som timvikarie är jag inte skyldig att vara available hela tiden, även fast man helst vill vara det, moneywise..



nu ska här intas vätska. dessvärre är ju det mest lättdruckna typ kaffe och te. inte bra för vätskebalansen direkt..



har ingen koncentrationsförmåga atm. borde inte tråka sönder bloggen, men det blev så nu.

just nu beskrivs jag nog bäst med ordet flackande.

hela jag flackar.


axel har kommit. härjar han med mig får han spÖ! är instabilare än vanligt.


hejdah



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0