smokin in the boys room

oh no. halsen skrapar, huvet är svullet. är paranoid och hypokondrisk atm och liivrädd att jag ska bli sjuk. får inte hända! en rejäl förkylning och jag kommer ju garanterat hosta tills nästa helg. livet suger.

ska ta det lugnt på jobbet, dricka te och annat såntdär som tydligen är bra.

bara för det är det säkert bara brevbäring på schemat resten av veckan. det är dock a no can do. kan inte sabba ett jobb för ett annat. speciellt inte när det andra är bra mycket roligare! springer med post gör jag varje vecka året om. sjunger i gruvan gör jag en dag (i år två dagar) om året. lätt val där, I must say.


erika lyssnade just på soundtrackskivan till flashdance.

I'm going on a manhunt

vilket jag fan borde göra.

haha

ögonen känns som glödande eldbollar. är inte helt hundra, men imorgon blir det jobb. girl gotta earn some money.


adjö

Kommentarer
Postat av: Josse

Bästa medicinen= varmt vatten med honung, citron och ingefära

2011-11-28 @ 21:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0