time for pleasure

kommer från oda. på slutet pratade vi om för mig tunga grejer. framtiden. och det ganska nyligen förflutna.

är mitt inne i jag vet inte vad. tycker inte att jag trivs någonstans och kommer inte på att jag nog faktistk gillat läget förrän det är long gone, not to come back.

tänker inte lägga ut texten mer, men FAN vad jag inte vill vara ensam nu. någonsin.

jag lägger sällan ner rustningen, men nu ligger den i hallen, för tung för att ens orka lägga in i garderoben.


längtar till lördag. det blir bra. det måste bli bra.


inte hade man väl tänkt såhär när man var liten? vad hände?


tider förändras och jag kan inte låta bli att vantrivas med det. ibland. och ibland är nu.




usch


godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0