blood on the tracks



mina och odas oreo cake pops. SJUKT goda! jag har läst på bloggar att man skulle orka äta två. vi tryckte typ fyra-fem var. amazing. och ja, de står i en cheesecake, som oxå den var something something. den var mäktig dock. en tredjedel var borta när jag kom hem med den till mamma och pappa, efter att jag, oda, olle, bill, odas mamma och hennes dude hade varit på den. nu är den slut. synd.


klockan är redan halv fyra. it sucks a bit. mor har åkt och jobbat. erika och axel kommer snart. vi ska laga mat.


det finns godis här. jag både älskar och hatar det. mest hatar, för det är sådan jag är. har lättare att uttrycka de hårda känslorna och orden.



hej

Kommentarer
Postat av: Karin

Blev det papparkakscheesecake? Visst är den god?!

2011-10-03 @ 14:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0