but i never ever wanted to

"den största prestation jag gör är väl att hoppa över sportsidorna i tidningen"

vitsigt farmor!


en söndag utan ångest. skönt! mår bara bra, trots den lilla gnagande oron över pengar, nu när det kommer bli lugnare på jobbfronten framöver. kan hända att det kommer behöva nallas på sparkontot nu några månader, men då får det väl kanske bli så då.


det blir ett kort inlägg, för jag msåte verkligen kissa. too much information?

jag vill köpa väggupphängd platt-tv, vinylspelare, datorhögtalare, taklampa, tapetsera om hallen... listan är lång.

meeeen inte oroa sig över pengar var det va?


adjö

Kommentarer
Postat av: Minea

Du vet att det finns massor med sittningar i gruvan som behöver personal.. sen är det ju höstlovet (som jag hoppas du är med på!!) och Lucia så klart :)

2011-10-17 @ 13:02:08
URL: http://mineaminea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0