express yourself, it's one on one







jag älskar min mogna, 32-åriga kollega som när han hade tråkigt roade sig med att knyta fast paketen i burväggarna så att jag skulle få lite extra arbete när de skulle sorteras upp. gotta love it.


bojkottar obstinat allt vad bonde söker fru heter. erika och millis sitter och tittar, men inte ens syskonhäng kan rättfärdiga att se på detta program. om en halvtimme kan jag åter inta min plats i soffan.

axel har tagit hit sin gamla dator. den ser ut och låter som ett monster, men den har utöver starcraft, wow och alla de där sjukt onödvändiga spelen även the sims 3, inklusive ALLA expansionpacks!! (helt lagligt rövade från cyberspace)....hrm. nu vet jag vad jag ska göra imorgon när millis är i skolan och erika i stan. ska gå upp svintidigt och sitta framför datorn tills det mörknar. livet leker.


är hungrig fastän jag nyss åt. livet slutade leka.


adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0