fire to the rain



fika med millis.


nu är hon här. hon har valt bonde söker fru på tv. hade inte hänt om jag var själv hemma kan jag säga!

gjorde jättegod mat. har ätit middag för andra dagen i rad nu. gott som fan var det! kött, couscous och creme fraiche med kantarellsmak. är redo för sängen nu typ. äta och sova is tha shiet.

gled runt på stan lite på eftermiddan. jag har spenderat åtskilliga hundralappar. är en grön tröja, ett lila läppstift, en skohylla, en lykta till balkongen, en pläd, korgar till smycken och ett gäng galgar rikare. skohyllan köptes på chans och gick in mellan garderoberna med typ tre centimeter till godo. ibland har man tur!


imorgon ringer alarmet 5. suckz, men jag slipper gå brevbäring. feels good. är trött i kroppen efter idag och på fredag blir det stenhårt. åååh helg kom bara kom!



adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0