mayhem

jag vet inte om det är för att jag av lathet hoppat över dagens lunch, eller för att erika läser en supervidrig bok om death metal och delar med sig generöst av blodiga självmord, barnlikkistor och killar som growlat sönder sina halsar så att de bokstavligen spruckit, som jag mår dåligt.

känner av varenda inälva. de ömmar liksom. sitter hopkrupen och blir rädd för vartenda litet ljud.


är sabbad för ikväll.



Ikväll ska det tittas på svt dox. är fortfarande sur över att ha missat gasland (jaa jag ska se den vilket år som helst), MEN ikväll går the black power mixtapes. måzte ses! svt1 kl 22 people.


vill man må dåligt (som jag gör nu) kan man tydligen googla "mayhem pelle", säger erika. jag behöver det inte, jag har nyligen sett hennes paintversion av vad man får se om man gör det.

fyfan.


jag har planer för alla veckans dagar nu. lösa och få, men alltid något.

kan dessutom hända att det behöver jobbas. livet som vikarie suger när man inte vet. aldrig vet man. det äter upp mig. erika också, men hon vet iaf vad hon ska plugga nu.


ska jag aldrig få komma på det?


fan.


adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0