teenage battlefield

det är så kallt i min lägenhet att jag snart får panik. tre lager tröjor och en filt. livet suger.


imorse drömde jag en bra dröm. mina drömmar gör min verklighet grå.


lyssnar på skrillex. erika gav mig den fina nyheten att han kommer till PL i sommar. jag hade siktat in mig på emmaboda nästa gång det är dags, men kanske är det så att det får bli både och. eller nåt. långt kvar. nån måtta får det vara med framförhållningen.


för dagar när jag är lat och för dagar med lite kassare väder, så man inte vill gå på mjuka vägar och heller inte gå så långt, har jag idag uppfunnit den för mig perfekta rutten. över anfarten till collingatan, den gatan ner tills den tar slut, ett varv runt nåt av kvarteren där, beroende på om man gillar höger eller vänstervarv bäst. om man inte vet det är man inte bara frisk i huvet, man kan även göra lite som man känner. hem går man bara samma gata. och om du är smidig i början behöver du faktiskt inte ens svänga. bortsett från när du ska vända då förstås.

ett sista + är att du heller inte träffar särskilt mkt folk. mötte en person och såg kanske fem till. man måste dock chilla lite vid alla gathörn eftersom folk kör bil like maniacs på kungsängen.


nu börjar billy elliot. tror att jag kmr tycka om den filmen betydligt mkt mer nu är på mellanstadiet när jag såg den sist.



ADJÖ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0