what we had

när man jobbar i kassa: varför känns det som om transaktioner med höga summor tar längre tid än småsummor?


trött med glad. ska inte jobba imorgon. behöver inte laga mat, behöver inte bry mig om nåt mer än att vara med erika i saladamm och må. MÅ. japp.


jag drömde läskigt inatt. en klassisk mardröm med splatterfilmsvibbar. inte kul. just nu är jag inte rädd och jag minns den knappt, men när jag vaknade där runt halv fem var jag fan skraj. sådär rädd jag alltid är när jag är alldeles nyvaken eller jättejättetrött. senast jag drömde en sån sov jag brevid erika och blev lugn så fort jag såg att skallen brevid mig tillhörde henne och inte en yxmördare. fan, vad smidigt och tryggt det vore att alltid sova brevid någon!


känns som att jag har tusen saker att göra nu. det har jag ju inte egentligen, men tio kanske.

måste fundera på vad som ska packas ner i linköpingsväskan också. zvårt.


hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0