det är aldrig över

jobbet idag gick oväntat smidigt. det tog sin tid, men jag var pigg i benen hela vägen. det var både reklam och delning (dvs en brevbärare sjuk så att de andra måste dela upp ett distrikt melan sig och alltså köra extra mkt).

hem och landa en liten stund innan det var dags att dra på sig träningskläder för en timmes powerwalk med oda. nu är jag trött. och mätt. gjorde våfflor med äppelmos och grädde. hade på lite kanel. FUCK vad gott!

sitter nu med studera.nu uppe. brevid datorn ligger en oläst veckorevyn. vi vet alla hur det här kommer sluta.


det var min dag. man hinner inte med så mkt mer när det knegas.


jag bävar för vintern. vill inte vara brevbärare i vinter. jag måste komma på nåt, och det snart.


åååhhhhh.

livet är för svårt.


klockan 8 ska jag titta på programmet barn till varje pris. jag vill ha barn. otroligt mycket. allt är ett blurr när jag tänker på min framtid, men jag kan inte tänka mig en framtid utan familj. programmet tar upp faktumet att folk i västvärlden som inte kan få barn använder sig av surrogatmödrar i u-länder, bland annat i indien. de bär andras barn i utbyte mot pengar. jag vet inte vad jag tycker om detta riktigt, annat än att det ringer all världens larmklockor i mitt huvud.

jag är för splittrad nu. tv:n, utbildningen, veckorevyn med sex och bli snygg-tips. mycket som stör för att jag ska kunna skriva sammanhängande. jag återkommer nog om ämnet när jag sett programmet.



adjöss


Kommentarer
Postat av: Karin

Kom och hälsa på i Linköping och se hur bra det är så kan du söka här sen :)

2011-09-26 @ 22:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0