i can't remember the day

lika lycklig och lättat som jag är på fredagkvällar, lika tung i sinnet är jag på söndagkvällar. visserligen bara om jag ska jobba dagen efter. vilket jag ska imorgon.

strosade runt på ica när jag fick sms från oda som ville starta ett nytt liv. tydligen ska vi inte bara bli i fysisk topptrim, utan även bli coolare om vi är ute på powerwalk twice a week? jag köpte idén rakt av, jag vill bli cool! vi börjar imorgon. ska försöka att inte dö av trötthet på jobbet bara, så att jag orkar med en promme på seneftermiddagen. finns stor risk att jag stupar imorgon dock. förkylningen har kommit tillbaka och jag har magkatarr som gör sig påminnd titt som tätt.

sköönt.


ska se stoned ikväll.

life sux.

ibland alltså.



nu tar vi ett djupt andetag och dyker in i den nya veckan. nummer 39 för året.


fan



adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0