i feel the needle in my arm

fan vad jag är glad! ingen höjdare kanske att inleda ett glatt inlägg med det inte allra mest raffinerade i ordförrådet, MEN det spelar ingen roll, för det är fredag, jag är trött men ska snart ut och gå en liten sväng med oda i finvädret. ska få skjuts hem av mamma, som ska laga enchilladas (!!) och sen är det helg, som jag inte ska göra ett skit på.

livet är bra. nu och två dagar framöver, sen är det igång igen.

men det tänker vi inte på nu. solen skiner och nu ska jag laga lite mat. eller ja.. gröt och macka är så långt jag sträcker mig idag. jag suger på att laga mat.

nu ska jag öppna mina två lönespecer. håll tummarna nu!


adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0