i used to shoot you down

sådärja. fan vad drygt det är att känna att man måste fixa designen. tänkte på det på jobbet idag. så mycket har jag att tänka på där..

åååh den här kvällen har gått för fort. det är för mörkt här och jag glömde köpa nya glödlampor.

en veckas ledigt blev en veckas jobb. just like that. ångest. men bra såklart, om man tänker med plånboken.


jag får påtryckningar om fest i helgen. axel och hans vän är sugna. jag vene. har egentligen mest lust att ligga hemma och kolla på greys anatomy. man blir så kräsen med sina lediga dagar när man har få.


jag vill verkligen se breaking news ikväll men jag vet inte om jag orkar? orkar gå upp imorgon alltså. kl 5.



skittråkigt inlägg, men jag är alldeles för stressig i själen för att orka skriva.


godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0