i'm just as human as a human can be, please touch me

idag har det börjat. mitt "nya" liv. vet inte hur många gånger jag sagt det till mig själv, men nu är jag trött på att stå med måttbandet och få toppnoteringar varje gång. nu ska det ätas bättre och motioneras mer. jag tänker inte lyssna till kommentarer som att "sluta, du är ju redan smal". det handlar inte om det. jag vet att jag inte är särskilt stor. igår köpte jag nya jeans i strl 26. det handlar om vad jag gjort med min kropp under sommaren. den är tung att släpa runt på, jag är alltid trött och jag vill bli mindre. självklart under ordnade former, so to speak.


jag gjorde just en topp 5-lista över vad jag vill ha/vill göra just nu. jag tänker inte skriva ut den här, men let's just say. saken på plats nr 1 har en fyra efter sig, just för att den kommer på fjärde plats när det kommer till hur lätt jag kan få/göra den. alltså är den näst svårast. deppigt läge.


nu kan man tro att detta ska bli ett deppigt inlägg. kanske. jag har haft en ganska dålig dag. har kommit till insikt med att det högsta av mina berg kommer ta lång tid att klättra över. det näst högsta ska få sig en omgång imorgon. då blir det fest på ragnaröksgatan 29 och utgång i staden västerås.


nu ropar min syster på mig.

adjö




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0