in the ghetto

sitter med handduksturban på ett nytvättat huvud. kände att det behövdes efter att ha tampats med kaninerna i nästan en timme. städning, plockning (de tappar sommarpälsen nu) och en hel del fix.jackan var så hårig att den hade kunnat worka vilken catwalk som helst och folk på front row skulle köpa rakt av att det var äkta päls. synd att det var farsans jacka.. har nu försökt fått den ren.. gick sådär. han har inte märkt det än, så jag trippar på tå.


igår testbakade jag en kaka som jag varit sugen på länge. karin var här och tillsammans åt vi den, familjen, ho och jag. efter en relativt liten bit var mådde vi fan skit. kakan var god, men alltsååå. så mastig att man bara ville dö. att bara andas gjorde typ ont! herre min gud. dock var den lite ljummen. har smakat pyttepyttelite av den idag och den blir nog bättre som helt kall. det var ett recept från leila. ni vet tjockisen som bakar i tv? (nej hon är inte spec tjock, men det har blivit en intern grej i min familj. tjockleila, kallas hon här, så fattar alla vem man menar). millis har gjort en av henne skakor förut, och alltså med facit i hand borde den bruden (leila alltså) tagga ner när det gäller sina bakverk, annars kommer hon dö inom tio pga igensmackade ådror eller nåt. man dör av att äta hennes kakor. man försätts liksom i koma av sin egen kropp så att den ska orka smälta den man just stoppat i sig. läskigt.


hanna har kommit nu också. ska tvinga ut henne och millis att gå med mig. måste inviga mina nya svinsköna, men aack så osnygga walkingskor.


förövrigt lyssnar vi sönder rubriklåten idag, jag och min syster. vi gjorde det lite igår också när vi gjorde kakan. den ska nog få smeknamnet ghettokakan. om inte annat lär man odla ghetto booty om man käkar av den ofta :S


nu är det kaffe


adjöken




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0