like a dancehall queen

tänkte snart ge mig in i allt vad det innebär att ändra temat på bloggen. peta i koderna. allt för lite omväxling. orkar inte/kan inte bara trycka på delete och skriva om allt från scratch, så det blir till att ändra, ändra och ändra.


bara för att man har tid och lust går det inte en enda jävla film på tv. kan inte streama eller ladda ner, för jag har redan förbrukat för mkt av min bredbandskvot. jag måste skaffa nåt annat än mobilt. helt värdelöst.


har varit i stockholm idag med familjen i syfte att träffa mammas gren av släkten. det blev runtvandring i bergianska trädgården och käk på orangeriet där. roligt? ne. men träffade josefine och emilia. alltid ett plus. sen är jag ju en sån som gillar att åka bil i sthlm när det är skymning. kan anses konstigt, men när solen håller på att gå ner och man kryssar mellan körfälten ut ur staden och genom förorterna. mysigt på nåt sätt.

kollar på nåt program på tv som involverar bla markus krunegård. han ahr heeelt sjukt fula typ kamouflagebyxor på sig. vad har hänt?


när vi åkte förbi utkanterna av enköping visade pappa en sjuuukt stor platt byggnad, som man tydligen erbjöds en o en halv miljon för att skotta av taket på i vintras. OMG! det skulle jag lätt ha gjort! det är ju värt alla ryggskador som finns, almost.



veronica maggio sjunger sorliga kärlekslåtar på tv. jag klarar inte sånt i det state of mine jag är i nu för tiden. suger åt mig som en svamp och känner mig liten och invävd i spindelnät. sprattlande.


jag har en idé och en liten önskan. jag ska försöka få den att slå in. ge mig några dagar så får vi se.

jag har egentligen bilder att lägga upp från idag, men de kommer nog senare i veckan. nu ska jag fundera.



adjöken


Kommentarer
Postat av: Minea

Du skulle ha kommit till bion så hade jag kunnat smugit in dig på Jägarna... :)

2011-09-18 @ 20:50:58
URL: http://mineaminea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0