like a puppet on a string

känner mig som om jag blivit överkörd av en långtradare. fick gå brevbäring istället för företagscenter. blev väckt av telefonen flera timmar innan alarmet. värdelöst. dessutom regnade det hela dagen, tills jag slutade. favvoturen imorgon har även blivit bytt till en till brevbäring. ångesten total, eftersom jag ska springa trappor hela veckan nästa vecka också. 

ska sluta klaga nu. jobb är jobb, även om det är drygt. halva dagarna är iaf kul. allt plock med posten på morgnarna is nice.



ibland får jag för mig att jag ska plugga i vår. måste ändra något i mit liv. kan inte hålla på som nu. det dödar mig sakta men säkert. och nog för att jag blir smalare när jag är under ytan, så känns det så mkt lättare när man är över den.


borde ut och ta en promenad när det för en gångs skulle inte regnar, men jag somnar snart. mörkt blir det också.

nej, ut på en kortis nu så att jag inte får träningsvärk imorgon efter allt trappkutande. (funkar det ens så?)



hej


Kommentarer
Postat av: Karin

Plugga Linköping! :) Kämpa på :)

2011-09-22 @ 07:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0