look right through me

Leonardo di Caprio i Gangs of New York är sjukt snygg. sjukt. speciellt en bit in och mot slutet av rullen. ujuj.

nyss hemkommen från oda där det vinats, ölats och chillats. vi var sjukt sega och orkade inte ens välja en film. det blev en rad SATCavsnitt, men mest en massa prat. så mkt att vi tillslut lät som zombies och bara inte orkade mer. det är så det ska va.

bara 55 minuter kvar av gangs nu. kanske borde kolla klart? inte som att jag har nåt viktigt för mig imorgon direkt.


åh vad jag både blir äcklad och attraherad (vet inte om det är rätt ord, men ni fattar) av miljön i den här filmen! hatar den och älskar den på samma gång liksom. det är vidrigt och skitigt och hemskt och jag vill för allt i världen inte dit, men ja, jag blir fascinerad verkligen.


orkar inget annat än sova nu, så nu blir det endast jag och leo.

godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0