so long my friend

sitter och känner mig lite ensam och bortglömd. utesluten ur all världens gemenskap. det finns inget osexigare än self pity, så jag kör sällan på det, men ikväll får jag. alla mina andra murar av självdiciplin har fallit, så I might as well.

sitter och slöchattar med pojkar. hahahh det där lät ju. jens och anders bara.

kollar på bloggar. personer som är snyggare än jag. fan.

imorgon ska jag till sthlm. fan vad det tar emot. verkligen mycket tar det emot.

jag borde göra så jävla mkt som jag inte gör.


jag är fortfarande mätt efter min accidental tjockdag.


FAN


godnatt

Kommentarer
Postat av: Minea

Självömkan är jäkligt bra ibland också.. :) Upptäckte att det saknades massa kommentarer på dina inlägge ju. Det är ju astråkigt att skiva utan att få kommentarer, så nu kommenterar jag! Hehehehe!



Go natt! :D

2011-09-17 @ 23:07:39
URL: http://mineaminea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0