There's nothing to see

jag mår lite kasst. orsakerna är bl a:

- var hos mormor och ställde mig på hennes digitala våg
- har ont i magen av oklar anledning
- är allmänt less
- har kollat på bilder i en blogg. bilder som jag letar på gång på gång för att jag vill, men ändå inte. lite forbidden fruit typ. blir dock alltid lite ledsen efteråt.
- jag kan inte byta glödlampa i köket (nån lång person, gärna med teknisk doktorsexamen får fixa det. kommentera här om du känner dig träffad)


saker som är eller åtminstone borde vara glädjeämnen (för att väga upp nu alltså):

- har gått promenad
- har fått en massa foton från min barndom av mormor, samt ett tomt album att sätta de i.
- har jobb i en o en halv vecka framöver


ett par snapshots från söndag:

 
Erika och Josefine


erikan


jag gör mig bäst i motljus..



jag fick mat av mormor, så jag slipper laga lunch till morgondagen. it's the little things.


inväntar breaking news. vad ska jag göra när det är slut? näst sista veckan nu!

och ja, jag är typ en pensionär i en tjugoettårings kropp. eller nej, inte ens det. idag fick jag en barnbiljett på bussen. jag förutsatte att jag åkte på vuxen nu? ingen har frågat på jättelänge, utan tryckt in mig som vuxen, men icke idag.

babyface säger nu adjö

Kommentarer
Postat av: josse

skickar över Alex att byta lampan (Y)

2011-09-21 @ 19:38:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0