make a grown man cry

amalia! coolt! hoppas att du öppnade fönstret och ryckte honom i mustaschen lite.


jag har lite ångest och är lite ledsen. och nej, det är ingen livskris denna gång. de tär ett i-landsproblem: kvällen är för kort att äta upp allt mitt snask :(

fan.

har bakat en cheesecake tills imorgon, och då såklart smakat lite på smeten... inte jättemkt men tillräckligt för att jag inte ska vara ett dugg hungrig när det är dags att göra fredagsmysmat (=pizzatortilla. fedt gott). antar att jag får äta ändå, men det suger ju. mat är dyrt!

tror att kakan blir helt okej iaf. failade stort och brände första bottnen. eller nej, jag typ kolade den första bottnen. bara att hojja till ica efter nya pepparkakor. kul. klockan sex en lördag. all jordens barnfamiljer i milslånga köer och så ska man ha ett paket kakor för 15 spänn -.-

life sux


nästa veckas två arbetsdagar blev helt plötsligt fem. de stressar mig nåt enormt detta. att aldrig kunna planera någonting. jag blir ett mos inuti. tänk er som ett spindelgift, som när det sprutas in liksom smälter din insida.

nu blev jag hungrig.


not


nu blir det till att steka på den där maten. sen ska det provas kläder. snyggade till i garderoben igårkväll och insåg att jag inte bara har sjuka mängder kläder, jag har dessutom inte provat alla. heeeh.



adjö








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0