i'm gonna open up your gates

apropå din kommentar: du har så rätt, kära syster. du och gry får teama mot världen!


sitter vid mormors köksbord och har helt sonika fällt upp laptopen. osocialt 2.0.


idag var en seg dag på jobbet. alla skrattade åt min icke-existerande röst, som ironiskt nog känns bättre nu. kul. nu kan jag prata nästan hela meningar utan att den skär sig.

imorgon kan jag åter flytta hem till mig. ska bli skönt. hoppas att golvet blir fint.

idag är jag mästarinnan av kort och koncis information. med andra ord inget långt, utsvävande inlägg idag inte.


ska trycka en apelsin nu. allt för c-vitamin. har som mål att inte bli förkyld mer under 2012. HAH, vilket skämt. kommer ligga och snora igen runt valborg, you just wait!


adjö fellahs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0