i've been a miner for a heart of gold

Att jag inte är ens det minsta bakis efter gårkvällen är ett smärre mirakel.

Har mått som en prinsessa hela dagen och haft kul uppe vid gruvan med goa vänner. niklas kom och hade lite musikdag med de nya guiderna och jag, josse, minéa, limpan, andreas och erik hakade på. niklas närvaro är inget man bara missar. han är grym!

sitter just nu ute på landet. ska snart ut och byta däck på bilen, som den karlakarl jag är... hrmp. om jag känner mig själv rätt kommer jag efter första mötet med fälgkorset ge upp och ropa på pappa.


är nervös inför imorgon. jobbet alltså. nya linjen all by myself. ångest!


nej. på men handskarna och spotta i nävarna. sommardäck, here i come!


adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0