once upon a time you dressed so fine

ååååå sjuk.

suger ju, lagom till långledigheten!


förhoppningsvis piggar jag på mig. lär jobba veckan ut iaf, det finns ingen återvändo. ska sova bort det inatt tänkte jag, för jag fattar inte hur jag ska kunna jobba imorgon med detta. feber typ. bajs.

har ångest över att millis fyller år på fredag och jag inte har hunnit köpa nån present. hittar inget som är kul enough. fan.


once upon a time hade jag inspiration att skriva lite roligare inlägg i min stackars blogg.

idag är inte en sån dag. i apologize. skyller på min onda hals och dunkadne öron (även på top model, chatkonversationen med oda, den obekväma ställningen jag intagit med laptopen i soffan etc)

äh

over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0