träffad av splitter mitt i en mening

Till Minéa: Oh, praise the Lord! Nu känner jag mig betydligt lugnare. varför i helvete kallade du det konsert? du vet att mina hjärtklaffar är tunnare än toapapper!

ah well.

nedanför mig på golvet ligger en stor londonkarta. kan inte riktigt greppa hur stor staden är. det ska dock bli otroligt kul att finally komma dit! 


som alltid på helgerna har mitt hjärta lite skavsår. jag är en idiot som lever på impuls när det med mina emotionella kapaciteter borde vara förbjudet. huvet går i spinn och jag får tinnitus i hjärtat.


vill förresten passa på att hylla caligolas debutplatts. den är jävla bra!


erika och millis är sveriges drygaste syskon som sitter och ser på vänner istället för att göra nåt mer produktivt och socialt. idioter.


aaadjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0