what good am ì

taggad!

ikväll blir en fet valborgskväll, om jag har min kropp på min sida.. magen gjorde lite ont efter maten, så jag är tiny worried att den kommer svika mig. men äh. det får gå på vilja om inte annat!

väntar på oda. ska snart iväg till axel o bill. grillchill står på agendan. verkar som att det blir lite hoppande mellan hemmafester och förhoppningsvis klarar vi oss undan hottan ikväll.

har jobbat idag för första gången på en hel vecka. det satt fint. vädret var kanon!

i övrigt är det en fet vecka vi har framför oss. valborg, imorgon ledigt, jobb onsdag o torsdag, filip o fredrik och öl i vässan på torsdag och ledig fredag som spenderas i mälarstaden med systeryster.

what's not to love?

känner mig cheesy i mina expressions. ovant att vara asglad en måndagkväll.


varannan vatten nu människor. själv tar jag vartredje ;)


adjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0