You need to forgive forget

Jag har ingen röst. alls. Jag har jätteont i halsen. börjar nästan gråta när jag måste hosta och försöka prata.

fan!

hoppas att den är bättre tills på tisdag, annars måste jag nog tyvärr sjukanmäla mig. svårt att ha kundkontakt och svara i telefonen när man ger ifrån sig väsanden och pip, förenat med ett besvärat ansiktsuttryck. bra reklam för posten!


Igår hade vi en fet kväll, me, myself and I. Lite förande hos kalle, följt av hotellet med massa dans, julia, susanna, cecilia, oda, som kom, gick och kom tillbaka. efterferre och i säng på tok för sent. är nu i ett dvalaliknande tillstånd och sitter med påskgodiset i hopp om att sockret ska hålla mig vaken.

ska tvätta bort den gula färgen från mina naglar.den gifter sig inte så bra med mina rödnariga händer. igår i dimman hällde jag väldigt varmt vatten från en vattenkokare och ner över min högra hand. det gjorde jätteont och hade jag inte varit lite lullig hade det nog varit förjävla smärtsamt! blev rädd och tänkte inte att man kanske borde ha på nåt kallt på det. lyckligtvis fick jag handen kyld åt mig och idag är det bara lite, lite ömt.


nu kommer vänner.

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0