ain't fooling no one

Det regnar. Har lite ångest över att behöva jobba i vätan imorgon, men det får väl lov att gå antar jag.
 
har varit hos Oda och fått god sallad och kolla tpå film lite sådär halvengagerat. livade upp måndagkvällen.
 
Idag fick man andra och slutgiltiga antagningsbeskedet tills i höst. Jag blev antagen till programmet jag ville gå, men inte vågat hoppas på att komma in på. vilken FEST! Nu är det alltså klart. lägenheten, att jag får en klass, det blir nollning och nationer, det blir samboskap med tove, det blir ny stad och ny syssselsättning. jag har tagit tag och styrt i mitt liv. känns så otroligt bra! det enda som känns mindre bra är väl min kommande ekonomiska situation, heh. får idka byteshandel mellan garderoberna våra, jag och sambon.
 
har kollat på ännu ett jävligt tätt avsnitt av breaking bad. ibland måste jag dubbla speeden för att det blir för spännande. jag är dålig på det där med spänning. framkallar ångest som få andra saker!
 
läsa lite bok nu tror jag. gäller att ta vara på den lilla tid som är kvar innan jag inte kommer vilja titta åt en bok när plugg-hours är över för dagen..
 
 
guten nacht
 
 

Kommentarer
Postat av: den farliga

Grattis! Kommer bli topp tror jag!

2012-08-07 @ 12:12:18
URL: http://amaliadenfarliga.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0