blame it on a simple twist of fate

ohkej. det blev inge chill igår. skippade batman med erika och axel och drog in till sala och oda istället. det blev vin, tinget, efterfest och en däck på det. nu sitter betongkepan stadigt på plats och man är väl sådär halvsugen på klassfest ikväll. jag och karin har kommit överens om att dra ner en snabbis bara. känns bra.
 
min rygg är messed up. axel har försökt fixa den. det knakade som bara den, men jag tror att det är musklerna snarare än kotorna som levt hårt.
 
jag glömde min svarta favoritkavaj/jacka på tinget igår och idag när jag gick dit och frågade efter den hittade de den inte! jag gråter blod. den är ju second hand och dessutom hemsydd av någon, så den är verkligen one of a kind. har den till allt, allt, allt och jag vet inte vad jag ska ta mig till utan den. och ja, jag är en material girl! men asså. jag fattar inte. om någon tagit den måste den varit snabb som fan, för vi gick typ tjugo min innan stängning och det var knappt en käft på uteserveringen. de hade börjat plocka in den till o med.
 
nej, sjukt sorgligt är det och jag är SÅ arg på mitt fulla jag. varför?
 
har bara några hundra på kontot dessutom, så att köpa en ny, liknande finns inte på kartan.
 
har sjuk ångest.
 
SJUK
 
 
åååååå
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0