don't fool yourself

Breaking News med filip o fredrik är tillbaka, and I'm lovin it!
 
I övrigt då. Har jobbat, varit över till Erika och millis som numera samsas på 27 kvadrat på dammgatan. Skitmysigt har de! avis. Var ute och gick en promme som vart ganska lång till det var klart. jätteskönt väder!
 
Är irri. Har fått upp ett spår på min jacka som ju som bekant är försvunnen efter helgens bravader. Enda kruxet är att jag måste ha hjälp av en person som visar nya talanger vad gäller att vara jobbig att ha att göra med. jag ska aldrig mer försätta mig en situation där jag behöver dennes hjälp!!
 
aaaaahhhh
 
 
 
just nu längtar jag till avesta. japp det är sant. ica i avesta. där fins nämligen ett flervånings-donutberg. Står och bara glor av skräckblandad förtjusning varje gång jag är där. lovar att ta kort när jag är där nästa gång. är så sugen på vad som helst som är sött och fett att hade jag haft en sambo hade jag börjat gnaga på denne (förutsatt att den var söt och lite fet då).
 
hehe
 
 
godnatt
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0