du gör mig rädd för höjd och fart

Har tittat på unga mödrar och får alltis samma ångest. Hur man kan vara av samma ålder men tänka så olika? En tjej har ett barn sen tidigare och har nu träffat en kille som hon känt och varit tillsammans med i knappt två månader. Nu är hon gravid igen och säger att "han är den rätte" och "vi kommer bli gamla tillsammans".
 
really?
 
nej usch. Killar på 24 är osäkrare än en handgranat med urdragen sprint...
 
 
Om två veckor har jag skolstart. Snart drar jag upp mig med rötterna och planterar mig i en annan stad. Har redan skrivit mig i uppsala. tur att det inte är som på jesu tid.. då hade jag behövt ta mitt pick o pack på ryggen och till uppsala för inskrivning.. nu behöver jag bara sätta mig vid datorn. skönt det.
 
ser helst att erika och axel kommer farande snart. de har ingredienser till middagen med sig. förhoppningsvis.
 
senare bär det av in till sala för vin med oda och frida. var kvällen slutar vet man aldrig.
 
 
hur jag kände mig så stark men skygg , ska jag komma ihåg.
 
 
 
hej
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0