everytime you wisper my name

 
"Har någon sagt till dig att du ser ut som winona ryder?"
 
- Nej, för det gör jag inte, men TACK!
 
 
Har haft en jättebra kväll! Vin, god mat, kul folk och en jäkla massa härj. Som det ska va!
 
Ligger och kollar på ett program som heter Tusen sätt att dö. haha! så sjukt! I'm gonna go out with a bang, säger jag bara!
 
 
usch. imorgon ska jag flyttpacka lite. börjar få ångest. på riktigt. först ska jag dock sova, länge, länge.
 
jag älskar ledighet!
 
kul att en kvinna som var på festen visade sig vara indiens nya ambassadör i sverige.... och där sitter vi och öser som aldrig förr. åååh vad pinigt. hennes chaufför satt i lyxbilen utanför och chillade till hon ville åka. kul jobb. men damn! nån kunde sagt att hon var en rather important person? jesuses.
 
 
godnatt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0