i beg you, can i follow

är oförskämt pigg efter en tvådagars. gött det! sovsällskapet mitt frågade uppgivet om jag aldrig blir bakis, om jag alltid är så provocerande svinpigg på morgonen. svar ja! eller asså.. vardagmorgnar räknas fan inte. då är jag död och redo för begravning oavsett hur många timmar jag sovit.
 
drömde inatt.
- att jag körde bil.. topless. och blev stoppad av polisen. hade en stor sängkudde mellan ratten och boobsen och tänkte att fan, hur ska det här gå? hur ska jag hinna få på mig en tröja? varpå jag släppte ratten och hade armarna och huvet inne i tröjan när polisen kollade in i bilen. awkward 2.0
 
- att jesper aldrig kunde sluta dammsuga mitt i natten. hela tiden. överallt i hela lägenheten, flera gånger om. irriterande 2.0
 
vaknade sen med ett ryck när tidningen kom. fick the freaks och trodde att nån låste upp och kom in, så låg sen under täcket med ont i hjärtat i säkert tio min.
 
 
kul natt.
 
 
imorgon börjar sista arbetsveckan. galet! känns dock sjukt bra och jag längtar ihjäl mig till fredag eftermiddag. att det ska bli regn typ hela veckan hjälper ju inte upp direkt mycket, men här ska bitas ihop tills käkarna krossas.
 
det finfina vädret har nu blivit moln och oroväckande blåsigt. rain is to come, tror jag bestämt.
 
 
adjö for now
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0