Jag skyndar för att hinna ifrån min rygg

Olle Ljungström i högtalarna denna otroligt gråa dag.
 
Tåget till uppsala med erika imorse. Vi somnade fram o tillbaka hela tiden båda två. Gick genom en regning stad till våra respektive upprop. Hon till juridiken och jag till kulturantropologin. Mitt i engelska parken träffade jag en tjej som hette Klara. Hon frågade om vägen och det visade sig att vi ska gå i samma klass i tre år framöver. Hon var nice. 23 år från Nacka. Hade gått upp 5 imorse och åkt över upplands väsby till uppsala. buss, t-bana, pendel och tåg. Fyfaan så segt!
 
Nollningen börjar nästa vecka. Mitt lag ska vara utklädda till nåt asocierat med basket. hmm. jag tänker gå all in med stort linne, adidasshorts, converse och hårband. wii! Ber till gud att de andra ska klä ut sig mkt de också, annars blir jag lite opepp!
 
Nästa fredag är det klassresa (har jag börjat högskola eller högstadiet?) till Sthlm. Fettttt.
 
 
asså. jag gillar inte McD. Eller asså. egentligen är de tnog hatkärlek. Att äta där är mitt guiltypleasure nr1, men jag gillar inte hela grejen med megaföretag.. ah men anyway. jag och syster var snåla och köpte kaffe där idag. DAMN good! blir fler gånger. Tove kan få betala hyran i stulna kaffebiljetter (att jobba på McD har sina benefits)..
 
Förövrigt har jag en föreläsare som blandar in engelska ord när han pratar, hela tiden. LOVE IT! Han gör det nästan lika mkt som jag och oda!
 
 
Nu ska det förberdas för morgondagens bröllop vid fina högalid på söder i sthlm. synd att vädret ser ut att bli ungefär som idag dock, men vi håller tummarna för en kul fest ändå.
 
 
adjö
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0