jag spelar utan insats här

att våga hoppas på nåt fint är att skjuta sig i huvudet
 
 
Oda var här. Det var skönt. lite slapphäng. Hon ledig och fysiskt trött. Jag nyjobbad och fysiskt trött. vi var liksom på samma nivå, fast ändå inte..
 
imorgon är det fredag! näst sista fredagen!! Eller asså. det har redan börjat tas dagar av min ledgihet, damn those bosses! men än så länge bara två. jag viker mig inte! vill ha åtminstone en sammahängande vecka! inte mer än rätt när man jobbar non stop våren och sommaren. fick inte ens ledigt för att åka på festival, trots att jag begärt det. ngngnmng..
 
helg ska iaf bli riktigt gött. veckan har gått fort! thank god. imorgon kväl blir det vin och tinget med odAn. blir förhoppningsvis greatness! lekte med elden och köpte en tetra vin ist för en flaska. bad move, men tanken va ratt den skulle räcka ifall att det skulle bli nåt på lördag också, vilket man ju aldrig vet när det är sommar och allt sitter löst.
 
hehe.
 
 
ahkej. nu måste jag engagera mig lite i min mat är på spisen och i ugnen. kommer hata mig själv imorgon vid lunchen annars...
 
 
adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0