jag vill inte lida för något du inte vet

Idag nötte vi Uppsalas gator, jag, Södran och Anton. Det var kul, vi blev trötta. Fikade, åt, chillade i solen. Mysdag!
 
Mitt i allt var vi in en sväng på weekday, där jag reahaffade dessa godingar för ynka hunkan. lätt värt!
 
 
 
 
 
Jag är förkyld. IGEN. helt sjukt! Oda är också risig, så där satt vi, vid hennes köksbord med varsin tekopp och lite jordnötter och snorade. Men det var mysigt ändå! Hon har dessutom varit snäll och lånat ut en klänning till mig som jag nog ska ha på bröllopet om inte borlänge slår mig med häpnad på torsdag.
 
nu blir det filmtittande tror jag. underbart att inte behöva gå upp tidigt och hasa sig till jobbet!!
 
 
adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0