que sera mi vida

6 kilometer vandring med erika nyss. Jag blir alltid så sjukt passiv när jag är ledig. När jag jobbar tänker jag ut hundra viktiga och mindre viktiga saker jag ska göra när jag blir ledig, men sen bara - nothing. sämst.
 
Måste komma ihåg att mosa in flyttkartongerna i bilen. Ska börja packa ihop mig imorgon. Känns weird, men bra. Har bara ångest över hur stort vi kommer få ¨det i uppsala och hur kalt och fult det kommer se ut innan vi får råd att komma iordning. Hatar att bo fult!!
 
Ikväll blir det kräftskiva med gruvgänget! Tänker inte gå ut fullt så hårt om förra året, då jag mådde illa säkert fyra dagar efteråt. Det får bli lite smålugnt. Tänkte försöka slippa dra till systemet, men känner att om jag skrapar ihop det som finns att tillgå, vin, cider och öl, så kommer jag INTE vara fit for tvådagars imorgon! brukar alltid bli lite zombie-aktig av att blanda en massa olika shit. vettefan varför jag ens köpte cider.. gott, visst, men ovärt som fan. blir nog vin idag också om jag känner mig själv rätt.
 
ah well.
 
idag är det LÖN och den har väl knappt aldrig varit så välkommen in på kontot! damn! trodde att jag skulle stranda riktigt där ett tag. vet inte vad som hände denna månad, men det har blitt mkt alkohol, fikor, ute-ätningar (?) och annat krafs som när man lägger ihop det blir en skaplig summa ändå. de är värst. pengarna som flyger iväg utan att man liksom märker det..
 
ska sluta vara wise-ass och gå upp på vinden och hämta resväskor. Här ska flyttpackas!
 
 
mamma fick btw en låtönskning när jag satt vid spotify. det blev que sera mi vida med gibson brothers. det syns nu på min facebook. antar att jag får lov att bjuda på den...?  -.-
 
adios
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0