through the looking glass

dödens hunger har hoppat på mig. Svimmar lite när jag tänker på middag. Vad nice det ska bli.
 
 
Det drar ihop sig till skolstart och jag är inte i närheten av flyttpackad och klar. Imorgon måste jag bli färdig sånär som på de grejer jag behöver för att kunna sova i gamla lägenheten tills tisdag. Är heller inte ens lite klar med kurslitteraturen. Får lätt panik. HJÄLP vad tråkigt det är att jaga böcker!!
 
Idag fixade jag klart min bröllopsoutfit. Kommer ta hem tråkpriset. Får skylta med min bländande personlighet istället.. hrmp. Passade på att glida in på hela människan med sara och erika och haffade inte en ny svart jacka, utan två. blAm! Det är så man gör när man är sämst och tappar bort favoriter. Tio kronor styck och i hur fint skick som helst är de. Kändes som att jag stal dem.. nästan. Ett rött, flätat läderskärp och en svart denimväst fick oxå följa med hem och jag blev ynka 45 kr fattigare. Börjar jag redan vänja mig med liten plånbok tro?
 
 
 
Jag vill bli addicted till en ny serie! Är snart ikapp med breaking bad, så jag kan känna att ett massivt tomrum är to come. Greys, Friends, Scrubs, how i met your mother, SATC, Twin peaks, Little britain, house, breaking bad, gossip girl, Girls, CSI.. Måste. ha. en. ny. Lutar åt Californication faktiskt. Andra tips? Gillar inte the office (gjorde iaf inte när jag försökte sist), glee, eller the big bang theory..
 
 
En sak som suger med min playlist på spotify är att de låtar jag helst vill höra ju är de nyaste på listan, alltså längst ner. Sen stannar ju listan när de är slut, alltså efter typ fyra låtar. total tystnad. segt. istta och köa låtar är ju drygt, och ha på shuffle kan man inte ha, då vet man ju aldrig vad som kan dyka upp..
 
svårt det där.
 
 
 
adjö
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Josse

Big bang är ju sååå bra, har säsong 1-4 i min ägo, om du skulle ändra dig ;)

2012-08-29 @ 19:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0