all the boys together

Jag är insnöad och strandad i uppsala. jag som tänkte åka till sala idag. faaeen.
 
istället ska jag äta nåt onyttigt, funderar på att göra nån form av kakdeg, och titta på wristcutters. har inte sett den än och tove älskar den och tror jag kommer göra detsamma. shannyn sossamon är iaf snygg. alltid något.
 
 
om det är något jag önskar att jag hade, så är det ögonbryn. har som bekant mammas mörka mörka hår, men pappas nästan blonda ögonfransar och bryn. en kombo som gör att man ser otroligt naken ut i ansiktet när man inte har något smink.
 
ah well. naket är väl bra det också ibland antar jag!
 
förövrigt bara MÅSTE jag se confession d'un enfant du siècle (Confession of a Child of the Century). charlotte gainsbourge och peter doherty. den har fått lousy betyg på imdb, vilket gör att jag typ ännu hellre vill se den, haha.
 
ah well.
 
chaite, något sockrigt och wristcutters.
 
adjö
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0