beware of lightning that might strike

Jul ju!
 
Har inte skrivit på några dagar, vilket kanske får ses som ett sundhetstecken. Julen är gemenskap och mys. Lördagkvällen hos viktoria var perfekt, söndag tröttis och bakis var mysig den med. igår julades det med söderbergs och mor och farföräldrar som vi brukar. mat, fika, vinterpromenad, kalle anka, julklappar. pappa hade köpt en vinylspelare till mig. hade inte ens önskat mig en, men han visste nog att jag gärna ville ha en ändå..
 
nu är det paus i julmat och julmusik med lite dator och dylan. haha.
 
laddar för ikväll då jag får vina och kramas med odan och en hel massa andra människor jag tycker om. erika hade inte sagt något, men hon ska tydligen också ut med sin axel. axel, som fått fira sin jul med mina bröst på näthinnan... fan. var lite bakis och trött i söndags och råkade dra upp tröjan och flasha allt jag äger och har, varpå han undrar vad jag håller på med och jag då i panik drar ner tröjan igen.. så pass att jag flashar dem genom halshålet på tröjan istället.. eh. man kan inte lyckas jämt. igår fick jag en mobilbild på honom med uppknäppt skjorta och nipples showing. sjukt kul. känne rpå mig att ikväll kan detta tas till oanade höjder :S
 
 
bilder på allt kan hända att det kommer så fort tid och ork infinner sig samtidigt.
 
 
Idiot wind blowing through the dust upon our shelves
We're idiots babe
It's a wonder we can even feed ourselves.
 
 
adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0