it all works somehow in the end

Tove och jag startade morgonen som sig bör: Med lejonkungenlåtar. Den här gången från andra filmen. både svenska och engelska lyrics. de engelska kickar ju svenskans ass i alla bemärkelser, utom kanske just ur nostalgisynpunkt. blod har flytit och ropen har skallat, himelsk symbolik högt över simbas lik.. hade aldrig fått säljas i dagens överkänsliga PKsverige. barnen kan ju herregud tro att man någon dag ska dö? och att man kommer till himlen då?
 
fasa!
 
 
ah well. sista föreläsningen för året är genomsutten och nu har jag tentan i min hand. bara att sätta tänderna i. så sjukt, otroligt jävla opepp är jag!
 
julskivan nr 1 för mig och erika, Lalehs första, är på i stereon. ska snart kolla över tentan. lite rast först bara meheh. packas ska det göras också, men väntar med det till kvällen. måste skriva lite tenta först. för mycket ångest att ha den ligga och bara vänta. känner varenda sekund i kroppen så fort jag inte jobbar. fyfan.
 
 
kombinationen trött och stressad är ingen bra grej. man har så mkt mindre energi till sånt man alltid tycker är drygt, men som man vanligtvis har tålamod att ignorera och hantera.
 
 
 
The things we did, the things you hide
For the record it's between you and I
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0