she speaks like silence

Nyårsafton! Är trött och seg. har nog en förkylning på g som inte riktigt vill bryta ut, utan istället ligger och myser i mitt inre och gör mina öron svullna och kroppen frysen.
 
I lördags körde vi en liten nyårs-kvalborg.. typ. hade en superkul kväll! vaknade bakis, men det gick över rätt snart. det är sömnbristen som dödar mig, these partynights.
 
kvällen ter sig än så länge oklar. det enda som är klart är väl det närmsta sällskapet. location och övrigt crew är än så länge inte bestämt. det ska regna och blåsa och tanken på att förflytta sig ikväll känns ju sådär måste jag säga. lär leta reda på ett paraply!
 
igår hade vi ännu ett nyårsfirande, med karins familj. jag var zombietrött, men mammas mat var god som fan, så det liksom vägde upp. just nu är pia här på fika. det pratas jakt, hundar, varg, stockholm.. varierande fast ändå inte liksom.
 
imorgon börjar nedräkningen till sommaren.
 
 
adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0